Ymse Kurs november 27, 2008 Harald Haugland Legg att eit innspel Å dra på kurs kan vere interessant. No har eg hatt ein heil dag om språkopplæring av innvandrarar. Mange synspunkt å ta med seg, ikkje minst om dei endringane dei må innstille seg på når dei kjem til landet vårt. Og sanneleg må vi og endre oss.